Nee, je hebt alleen je (digitale) bankpas of de Tikkie-app nodig als je plastic flessen/flesjes en blikjes met statiegeld komt brengen. De Bulk in Westmaas staat voor de milieustraat, niet erop, dus je hebt je milieupas niet nodig als je alleen statiegeldverpakkingen komt brengen en het kost je ook geen ’tik’ van je milieupas.